Ο Δήμος Μαρκόπουλου σας προσκαλεί στη
ΔΙΑΛΕΞΗ:
΄ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
(ΔΕΠΥ), ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ &
ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ & ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:
ΤΕΣΤ
& ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗ΄
Ομιλητής ο
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Θ. ΠΑΥΛΙΔΗΣ
Καθηγητής Μαθησιακών
Δυσκολιών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Ισόβιο
Μέλος της Διεθνούς
Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών
ΤΕΤΑΡΤΗ 4
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013, ΩΡΑ
7.30 μ.μ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ «ΑΡΤΕΜΙΣ»
Ο
διεθνώς καταξιωμένος Καθηγητής Γεώργιος Θ. Παυλίδης, θα αναφερθεί στις
πρόσφατες ανακαλύψεις και στην παγκοσμίως αναγνωρισμένη εφεύρεσή του, γνωστή ως
‘ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ΄, που ανέπτυξε
όταν ήταν καθηγητής σε γνωστά πανεπιστήμια της Αγγλίας & ΗΠΑ. Θα παρουσιάσει την επικρατούσα κατάσταση στη
χώρα μας για τη Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠΥ), Μαθησιακές Δυσκολίες & Δυσλεξία,
από την Πρόγνωση, Διάγνωση μέχρι και την επιτυχή Αντιμετώπισή τους στο σπίτι
& στο σχολείο.
Τα
αίτια της δυσλεξίας και της Διάσπασης Προσοχής, Παρορμητικότητας
(ανυπομονησίας) και Υπερκινητικότητας που συχνότατα τη συνοδεύουν, είναι
νευρολογικά και συνήθως κληρονομικά, με
4 αγόρια προς 1 κορίτσι, διεθνώς. Οι
ψυχο-περιβαλλοντικοί παράγοντες, μπορούν να βελτιώσουν ή να χειροτερέψουν την
κατάσταση, αλλά ποτέ δεν μπορούν να προκαλέσουν την δυσλεξία ή τη Διάσπαση
Προσοχής. Δηλαδή, δεν γίνονται, αλλά
γεννιούνται έτσι.
Το
μοναδικό διεθνώς αντικειμενικό-βιολογικό
τεστ για την Πρόγνωση της Δυσλεξίας και της Διάσπασης Προσοχής από
την προσχολική ηλικία είναι το
PAVLIDIS TEST που
δεν βασίζεται ούτε στην ανάγνωση ούτε στη γραφή, αλλά στην Οφθαλμοκίνηση. Λόγω της παγκόσμιας καταξίωσης και
μοναδικότητάς του, έρχονται στην Ελλάδα οικογένειες και τα παιδιά τους από τις
5 ηπείρους, από 30 χώρες, ακόμη και από τις πλέον προηγμένες. Στο ΤΕΣΤ
ΠΑΥΛΙΔΗ, ο εξεταζόμενος σιωπηλά
παρακολουθεί με το βλέμμα του ένα φωτεινό ερεθισμό στην οθόνη του Η/Υ, ενώ
αυτομάτως καταγράφονται και αναλύονται οι οφθαλμοκινήσεις του από το
φωτο-ηλεκτρονικό σύστημα του Καθηγητή (αναγνωρισμένο με διεθνείς πατέντες).
Η
Διάσπαση Προσοχής, Παρορμητικότητα και Υπερκινητικότητα καθώς και η Δυσλεξία,
μπορούν να διαγνωσθούν και να αντιμετωπισθούν οποτεδήποτε, αλλά το χθες είναι
προτιμότερο του σήμερα και αυτό του αύριο.
Η
βιολογική πρόγνωση από την προσχολική ηλικία (π.χ. με το βιολογικό Τεστ Παυλίδη) και η ακριβής, έγκαιρη
διάγνωση, οδηγούν στην εξατομικευμένη-αποτελεσματική αντιμετώπιση, στην αποφυγή
των αρνητικών ψυχο-εκπαιδευτικών συνεπειών (π.χ.
χαμηλή αυτοπεποίθηση) και από την αποτυχία στην επιτυχία.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ