20/06/2013

Ανοικτή Ευχαριστήρια Επιστολή του Δημάρχου Μαρκοπούλου Σωτήρη Μεθενίτη

Αγαπητοί Συμπολίτες!

Θέλω να εκφράσω μέσα από την καρδιά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ, για όλη αυτή την αγάπη που εισέπραξα από εσάς, μέσω μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων συμπαράστασης, κατά τη διάρκεια της δεύτερης προγραμματισμένης επέμβασής μου στο στομάχι, στην οποία υποβλήθηκα την Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013, στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο.

Το ενδιαφέρον σας με συγκίνησε και μου έδωσε ακόμα περισσότερη δύναμη, προκειμένου να αναρρώσω γρήγορα και σύντομα να γυρίσω πίσω στην καθημερινότητα και τις υποχρεώσεις μου. Εάν όλα κυλήσουν ομαλά, πιστεύω ότι την ερχόμενη Τρίτη, θα μπορέσω να αναλάβω και πάλι τα καθήκοντά μου!

Ευχαριστώ ακόμη θερμά, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου και ιδιαίτερα τον Διευθυντή της Α’Χειρουργικής Κλινικής, κο Νίκο Οικονόμου, που χάρη στην άψογη δουλειά τους, το χειρουργείο στέφθηκε με επιτυχία.
  
Με ιδιαίτερη αγάπη, ευχαριστίες και εκτίμηση,
 Ο Δήμαρχος Μαρκοπούλου Μεσογαίας,

Σωτήρης Ι. Μεθενίτης.