12/09/2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΟΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΕΠ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ


Υπάρχει μια εξαιρετική υπηρεσία στο κράτος μας. Είναι τα λεγόμενα ΚΕΠ (Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών). Κατά γενική ομολογία είναι μια υπηρεσία η οποία μόνον επαίνους παίρνει, από όλους αυτούς τους οποίους εξυπηρέτησε. Και είναι χιλιάδες όλοι αυτοί που έχουν εξυπηρετηθεί από τους εξαιρετικούς υπάλληλους της υπηρεσίας αυτής! Ιδιαίτερα από πολίτες της τρίτης ηλικίας, οι οποίοι είναι ανήμποροι και δυσκίνητοι.

Είμαι 76 ετών και ανήμπορος. Χρειάστηκε να μεταφέρω τα δικαιώματα μου από την Αθήνα, στο Μαρκόπουλο Μεσογαίας, καθώς και κάτι διευθετήσεις που χρειάστηκα! Απευθύνθηκα στα ΚΕΠ Μαρκοπούλου και εκεί με περίμενε, ομολογουμένως, μια πολύ ευχάριστη έκπληξη! Βρέθηκα να συνομιλώ με θαυμάσιους υπαλλήλους, νέα παιδιά, λες και ήμουν στο …σπίτι μου!!

Πλήρως ενημερωμένοι, πρόθυμοι, ευγενικοί! Στην ηλικία μου και κατά την διαδρομή της ζωής μου, χρειάστηκε να έλθω σε επαφή με πολλές υπηρεσίες της πολιτείας!! Σχεδόν όλες τις φορές έφευγα απογοητευμένος, κουρασμένος, και θυμωμένος!!! Όμως εδώ, στα ΚΕΠ Μαρκόπουλου, βρήκα την όαση!! Εδώ, οι υπάλληλοι, για πρώτη φορά, μου συμπεριφέρθηκαν όπως αρμόζει στους νέους να συμπεριφέρονται στους ηλικιωμένους!!

Τώρα μαθαίνω ότι πολλές από τις θαυμάσιες αυτές υπηρεσίας θα καταργηθούν ή θα
αποδυναμωθούν!

Κύριε Πρωθυπουργέ, κύριοι αρμόδιοι, κύριε αρμόδιε Υπουργέ, κύριοι 300 της Βουλής,

Αν μπορεί να εισακουσθεί η φωνή ενός γέροντα, που έχει εκτελέσει μέχρι κεραίας και εκτελεί ακόμα τις υποχρεώσεις του, τότε - προς Θεού - μην πειράξετε τις υπηρεσίες αυτές!! Μην καταργήσετε κάτι πραγματικά καλό!! Μην αφήσετε χιλιάδες πολίτες, ιδίως ηλικιωμένους, μετέωρους!!!

Όλοι εμείς που εξυπηρετηθήκαμε από αυτά τα θαυμάσια παιδιά, που υπηρετούν στην υπηρεσία αυτή, σας παρακαλούμε και σας συστήνουμε να αφήστε την υπηρεσία αυτή αλώβητη !! Αντί να την αποδυναμώσετε ενισχύστε την!! Δώστε της την δύναμη, να εξακολουθήσει με άνεση το θαυμάσιο έργο της !!!

Ελπίζοντας ότι κάποιος αρμόδιος, επί τέλους, θα εξετάσει το πρόβλημα σωστά, θέλω να σας ευχαριστήσω που δεν πετάξατε τούτη την επιστολή στον ...αρμόδιο κάλαθο…!!! Τελειώνοντας, θέλω να συγχαρώ τους υπαλλήλους του ΚΕΠ, καθώς και τον θαυμάσιο προϊστάμενο τους, ο οποίος σίγουρα χρεώνεται για ένα μέρος της επιτυχίας του!! Με τις ευχαριστίες μου και την ευχή μου.


Γεράσιμος Α. Αλιβιζάτος ετών 76
Συνταξιούχος

κοιν: ΒουλH των ΕλλHνων - αρμOδιο υπουργO