11/05/2015

Σκλαβούνου, Ραβίνι & Ρέτσου Πρωταθλήτριες Ιππικής Δεξιοτεχνίας 2015


Χωρίς εκπλήξεις και με επιτυχία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στο Ολυμπιακό Κέντρο Ιππασίας στο Μαρκόπουλο το Πρωτάθλημα Ιππικής Δεξιοτεχνίας για φέτος. 
Οι τρεις αμαζόνες που προηγούνταν μέχρι χθες πήραν και τους τίτλους των Πρωταθλητών στις κατηγορίες Παίδων, Εφήβων και Ενηλίκων. 

Στην Κατηγορία Ενηλίκων η Πρωταθλήτρια Ενηλίκων 2013 και 2014 συνέχισε το σερί των επιτυχιών της και αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή φορά Πρωταθλήτρια. Η Κέλλυ Σκλαβούνου με τον Quanderas, παρά την 3η θέση στο σημερινό αγώνισμα freestyle ενηλίκων με μουσική, κέρδισε το πρωτάθλημα με συνολικό ποσοστό 68,39% από τα τρία αγωνίσματα. Στην 2η θέση ήταν η Ηλέκτρα Σταυρογιάννη με την Wendy, σημερινή νικήτρια του freestyle ενηλίκων, με συνολικό ποσοστό 66,77% και στην 3η θέση ο Στέλιος Σταυρουλάκης με τον Baiao με ποσοστό 65,80%. "Είμαι πολύ υπερήφανη και ευτυχισμένη που κατάφερα να υπερασπιστώ τον τίτλο μου για 3η συνεχόμενη χρονιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο άλογο μου, την προπονήτρια μου και την οικογένειά μου για την υποστήριξη τους και την ΕΟΙππασίας για την διοργάνωση του πρωταθλήματος"  δήλωσε η Πρωταθλήτρια Ενηλίκων. 

Στην Κατηγορία Εφήβων η περσινή Πρωταθλήτρια κατέκτησε και πάλι τον τίτλο. Η Νίνα Ισαβέλλα Ραβίνι με την Djonas Figaro πήρε τον τίτλο κερδίζοντας και το σημερινό αγώνισμα freestyle με συνολικό ποσοστό 68,59%. Δεύτερη ήταν η Μελίνα Ζωγράφου Αλεξίου με τον Nocsley με συνολικό ποσοστό 66,33% και τρίτη η Κυβέλη Τζωρτζάκη με την Highnessy Newland με ποσοστό 65,13%. "Είμαι πολύ χαρούμενη για το πρωτάθλημα, ήταν μία εκπληκτική εμπειρία με μεγάλο συναγωνισμό. Εξεπλάγην με την φοράδα μου, Djonas, η οποία ήταν εκπληκτική και τις τρεις ημέρες. Πριν από ενάμιση χρόνο ήταν άλογο της κατηγορίας παίδων και τώρα, τα τελευταία δύο χρόνια, είναι πρωταθλήτρια εφήβων" δήλωσε η Πρωταθλήτρια Εφήβων.  

Στην κατηγορία Παίδων για πρώτη φορά στην καριέρα της αναδείχθηκε Πρωταθλήτρια η Ελένη Ρέτσου με την Grace 316. Παρά την 4η θέση στο σημερινό αγώνισμα Α5, κέρδισε τον τίτλο από τα τρία αγωνίσματα με συνολικό ποσοστό 62,58%. Δεύτερη ήταν η σημερινή νικήτρια, Φοίβη Αλγιαννάκη με τον Cassian με ποσοστό 62,32% και τρίτη η Δέσποινα Σιδηρά με τον Nonchaloir με ποσοστό 60,35%. "Ήταν κάτι που πραγματικά δεν περίμενα, καθώς ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος. Παρόλα αυτά με την βοήθεια του αλόγου μου καταφέραμε και κερδίσαμε" δήλωσε η νέα πρωταθλήτρια παίδων. 

Μαρκόπουλο, 10 Μαΐου 2015

Από το Γραφείο Τύπου
Της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας